ponedjeljak, 12. siječnja 2015.

Avocado coconut lime pie

Avokado.. probali ste guacamole od avokada? Stavljali ste ga u salatu sa krastavcima...ili u salatu sa muzgavcima kao ja? ..a jeste li ga isprobali u slatkoj varijanti? ... ja jesam- jednom sam radila puding od avokada i kakaa i iskreno- nije me se baš dojmio- koliko sam čula priče i hvale o tom pudingu: :) No ukusi su različiti i o njima ne valja raspravljati, zar ne?.. Isto tako, dobro je pružiti i drugu priliku - kao ja avokadu u slatkoj varijanti.



Naišla sam na baš lijepe zrele primjerka avokada u jednom trgovačkom centru- i odmah uzela 2! (sad mi žao što nisam barem još jednog uzela!) Prvi je završio u salati, a od drugog sam odlučila napraviti desert. Prva pomisao- divni -bijelo zeleni desert, nešto što se ne peče, što je brzo gotovo i da je zdravo- bez šećera. Namirnice- ono što imam doma- a vjerojatno i većina vas!

I naravno- ovo je još jedan iz linije recepata "bez"- bez šećera i bez glutena!

Sastojci za 6 kom:

Podloga:
65 g kokosa
(dodatno ga samljeti u mlincu za kavu)
80 g blanširanih mljevenih badema
(ili samo mljeveni bademi)
80 g kokosovog ulja
(ili ista količina maslaca)
4,8 g zaslađivača na bazi stevije
(ili 1 žlica meda)
Sve sastojke pomiješati u kompaktnu smjesu i utisnuti u dno kalupa (remekina) kojima ste prethodno- obavezno!! - dno i stranice obložili papirom za pečenje- izrezanim na mjeru kalupa.

Krema:
Sok 1 -2 limuna
40 g meda
4,8 g zaslađivača na bazi stevije
(ili još jednu žlicu meda)
125 g krem sirnog namaza
(ili dobro ocijeđenog svježeg sira ili mascarponea)
35 g otopljenog kokosovog ulja
(ili maslaca)
1 zreli avokado
(moj je imao točno 200 g "mesa")
prstohvat soli

U dublju višu posudu stavite sve sastojke pa ih štapnim mikserom pretvorite u finu glatku kremu. Probajte- ako vam treba još zaslađivača ili limuna- slobodno dodajte. Žlicom rasporedite kremu preko podloge i stavite 1 sat u zamrzivač- da se stegne i da pitice možete izvaditi iz remekina! ;)

Nakon hlađenja- pažljivo izvadite pitice iz
kalupa držeći za pek papir- bez problema će sve skupa izaći- odvojite pek papir i svaku servirajte na svom tanjuriću.

Ukoliko vam je previše porcija od jednom, slobodno ih zamrznite do kraja i ostavite u zamrzivaču te vadite po želji i po potrebi.

Mene je ova krema skroz oduševila- slobodno napravite samo nju i poslužite u čašama! Nitko neće pogoditi od čega je!

I da- krema je solidno čvrsta- ali ne preporučam baš raditi cijelu smjesu u obliku torte- naročito, ukoliko, kao ja, patite od ravnih čistih rezova kriški torte- za tortu bih ipak dodala malo želatine u kremu...no to je već drugi recept- a imam osjećaj da će osvanuti na blogu vrlo brzo! ;)
I da... dal da napomenem da sam se baš zaigrala fotkajući ovu divotu?... :D





4 komentara :

  1. Famozan i interesantan recept! Da li ste probali ovu varijantu sa želatinom? Ja bih je radila u tortu, ali promjera 16 cm pa mislite li da može izdržati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala sa zelatinom- ali moze se staviti- ili varijanta sa instant zelatinom- mozda trecina vrecice ili cca 3-4 g mljevene- otopiti je u malo vode i zagrijati i dodati oprezno u smjesu da se ne zgruda u staru. Za oblik torte - bolje bi bilo da ima malo zelatine da drzi smjesu- mada- ako ne tezite savrseno ravnim presjecima- moze ici i bez.

      Izbriši