petak, 28. ožujka 2014.

Kratki osvrt na blog i rođendanski Kukumar zalogaji

Prije nego napišem recept za jako zanimljive, zgodne, fotogenične i nadasve ukusne Kukumar zalogaje (koje sam- među ostalim- radila za svoj rođendan)- evo jednog malog osvrta na blog.



Blog sam pokrenula prije malo više od 2,5 godine. Nije se odmah ovako zvao- no nevažno- ovo ime mi se sviđa i ostajem na Torti, pinjuru i pjatu :) .

Postovi su tu- imala sam u planu na blog prebaciti i svoje recepte sa Coolinarike- no, moram priznati da sam malo što lijena, što su mi se neke stare slike nepovratno izgubile uslijed kvara računala, tako da ne znam koliko će taj projekt u cijelosti zaživiti...
Kao pisac bloga- imam mogućnost i praćenja statistike posjećenosti bloga. Da pravo kažem- nisam ni znala šta očekivati od posjećenost kad sam počela pisati blog... nadala sam se da će koja prijateljica ili poznanica tamo naći recept za nešto što su jele kod mene...no, čitateljstvo se proširilo :) došlo je do toga da dobijem od ljudi prepisani svoj recept sa napomenom-  moram to isprobati- odlično je! :)

Bilo je i slučajeva da su ljudi kopajući po blogu tražili moje ime i prezime i onda kopajući po internetu dolazili i do mog broja telefona te me zvali- iskreno lijepo je kad netko čita tvoj blog i kad ga zanima napisano, no nije mi drago kad me se i zove. Za sva pitanja- ispod sviju recepata- ima opcija komentiranja koje može biti i anonimno ( iako mi je draže kad znam komu odgovaram) i ja ću vam na sva pitanja, komentare, pohvale i kritike vrlo rado odgovoriti.


Naravno- kao ni većina blogera- nisam izbjegla prisvajanje recepata bez navođenja izvora, kao što nisam izbjegla ni krađu slika te postavljanje mojih slika uz sasvim neke stote recepte - internetska kultura u većine- nije baš na nivou... na žalost...
No da se vratim veselijim temama...
Koliko sam primjetila- kolege blogeri obično napišu post o posjećenosti bloga, o najčitanijem receptu, najizvođenijem receptu i sl nekako oko Nove Godine.. kako je kod mene sve naopako- evo tek sad tog osvrta- mada nisam sigurna da bih ga i sad pisala da nisam potaknuta preko jedne grupe na fb gdje je jedna članica napravila baš taj recept i onda su se javile i druge članice sa pozitivnim komentarima recepta. :)

Mislim da već pogađate- radi se o torti- naravno- o Kokos-čokoladnoj fantaziji 

Evo, dok pišem ovaj osvrt- recept je pregledan (baš zahvaljujući fb grupi- koju sad mogu i malo reklamirati- dakle grupa je Dora usluge d.o.o. - pokrenuta od istoimene firme koja se - naravno- bavi svim i svačim za kolače, torte i sve ostalo što vam treba na tom području )- dakle- od početka pisanja do sad ( a pisanje u mene traje jer usputno radim i neke druge stvari)- recept je pregledan 100tinjak puta! 
18 800 puta! Da, toliko puta je ovaj recept pregledan! Ako ćemo vjerovati da je statistika točna- prilično nevjerojatna brojka, zar ne? :) Znači ipak ima ljudi koji čitaju i isprobavaju recepte! :)

Drugi recept po posjećenosti je Torta od badema i karamela- moja lanjska rođendanska :) sa 4 300 pregleda- u popriličnom zaostatku za vodećom :)

Još ću vam samo reći broj posjeta blogu i idem na današnji recept! 
Cjelokupni dosadašnji pregled bloga broji 78 600 posjeta! - za mene malu- još jedna impresivna brojka!
E pa HVALA VAM- OD SVEG SRCA! <3

Kukumar zalogaji

sastojci:
2 - 3-4 manja krastavca (mlađi su slađi!) narezana na fete od cca 5 mm
300 gr abc sirnog namaza
100 gr maslaca sobne temperature
5-6-7 maslina (odkoštite ih!)
5-6 kapara
1 čajna žličica senfa (ne prepuna)
2 mlada bijela luka- sitno nasjeckati
3-4 suhe pome isto sitno nasjeckane
po želji malo papra i malo sjeckanog svježeg peršina

i još:
jedna feta dimljenog lososa
20-30 kom repića kozica
peršin i suhe pomidore za dekoriranje

Najprije nasjeckajte i masline i pome i kapare i luk i peršin i onda sve to ubacite u sirni namaz, dodajte maslac i dobro izradite mikserom. probajte smjesu- ako misite da treba- malo posolite. ostavite u hladnjak da se malo stegne.

Očišćene repiće kozica bacite na tavu na zagrijano maslinovo ulje i kratko ih prodinstajte- dok ne ispari tekućina koju puste. Ostavite da se ohlade.

Krastavcima- ako imate domaće- ne morate niti skidati koru, ako su kupvni- ogulite ih i narežite na fete od min 5 mm ( nemojte na tanje jer će krastavci stajanjem omekšati pa neće biti zgodni za uzeti u ruku- a nemojte ni baš puno deblje jer ćete imati više od jednog zalogaja :) )

Sirnu smjesu stavite u dresir vrećicu sa širokim zvjezdastim nastavkom te na svaku fetu krstavca u sredinu istisnite malo smjese- da se onako ne predebelo raširi do neka 2 -3 mm od ruba krastavca. Na  nadjev stavite 1-2 repića kozice, trakicu suhe pome, listić peršina ili sl. U drugoj varijanti stavite malu trakicu dimljenog lososa savijenu u ružicu i npr isto mali istić peršina. Za one koji ne vole ni losos ni kozice- slobodno ostavite par feta onako bez dodataka- jako je dobro i bez ičega. :)
Ekipa kod mene je većinom od 4:3 bila za one kukumare sa kozicama- ja sam za ove sa lososom- dakle izjednačeno! :)

Do posluživanja- sve držite u hladnjaku :)

Kao još jedan zgodan zalogaj- stavite i ove mini zalogaj salatice od cherry pomica i mozzarele :) Jako dekorativno i jako ukusno!



4 komentara :

  1. S malim zakašnjenjem, sretan rođendan :-)
    A za blog - samo pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  2. sretan ti blogorođendan, volim tvoje fotke i recepte, osobito macaronse kojima me uvijek iznova oduševiš!!
    sad pratim i ove tvoje zdravije recepte i svi su mi vrlo intrigantni, pa ću uskoro na isprobavanje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala Tamara! Bit ce mi izuzetno drago! :) :*

      Izbriši